مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-19پزشكي

تلاش برای صندلی هیات نظارت بر مطبوعات، در روزهای کمبود دارو


در حالی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بحران دارویی سر در گریبان است، سخنگوی این وزارتخانه در حال لابی برای صندلی هیات نظارت بر مطبوعات است تا مانند دوره های قبل این صندلی را تصاحب کند.

نوزدهمین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات روز یکشنبه 29 آبان 1401 برگزار می شود و این در حالی است که تاکنون 176 نامزد به این منظور تایید صلاحیت شده و 95 نفر از نامزدی انصراف داده اند و برخی سایت ها اعلام کرده اند که حدود 90 نفر از مدیران مسئول به نفع پدرام پاک آیین از نامزدی انصراف داده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که همزمان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت است، در ماه های اخیر با انتقاد فراوان خبرنگاران سلامت مواجه شده است.

سخنگویی که تقریبا اطلاعاتی در حوزه سلامت ندارد و در موارد گوناگونی از جمله طرح موسوم به دارویار، نتوانست اطلاعات مناسبی به رسانه ها ارائه کند.

مشخص نیست سخنگوی وزارت بهداشت با چه هدفی به دنبال تثبیت صندلی خود در هیات نظارت بر مطبوعات است و چرا با وجود انتقاد خبرنگاران نسبت به پاسخگو نبودن وی در مسئولیت فعلی دولتی، برخی مدیران مسئول رسانه ها از این مدیر دولتی حمایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای صندلی هیات نظارت بر مطبوعات، در روزهای کمبود دارو

تلاش برای صندلی هیات نظارت بر مطبوعات، در روزهای کمبود دارو