مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-19سياسي

انتقاد رؤسای دانشگاه های بزرگ از حذف بودجه برتر ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دبیرخانه اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور، مهدی شهبازی با بیان اینکه رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور در نشست اخیر با رؤسای کمیسیون های برنامه و بودجه و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر استقلال اداری .

- دبیر اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور، به تشریح جمع بندی دیدگاه های رؤسای دانشگاه های بزرگ درباره مسائل بودجه ای دانشگاه ها پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دبیرخانه اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور، مهدی شهبازی با بیان اینکه رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور در نشست اخیر با رؤسای کمیسیون های برنامه و بودجه و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر استقلال اداری و مالی دانشگاه ها تاکید داشتند، گفت: منظور از استقلال اداری و مالی دانشگاه ها این است که دانشگاه ها خودشان از عهده مدیریت و رفع نیاز های مالی دانشگاه از طریق ارتباط با صنعت و جامعه برآیند.

دبیر اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور درباره درخواست های رؤسا در زمینه بودجه ریزی برای دانشگاه ها نیز گفت: بودجه دانشگاه ها با ردیف های متفرقه ای که داشتند بیشتر از میزان فعلی بود؛ اما با تمرکزگرایی در بودجه، وجوه متمرکز باعث کاهش سهم دانشگاه ها از بودجه شده و همچنین آزادی عمل دانشگاه ها به دلیل اینکه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رؤسای دانشگاه های بزرگ از حذف بودجه برتر ها

انتقاد رؤسای دانشگاه های بزرگ از حذف بودجه برتر ها