مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:122022-11-19اجتماعي

یاسوج هر روز بدتر از دیروز/ گلایه مردم از شهردار و بی تفاوتی شورای شهر


وضعیت آسفالت خیابان های سطح شهر یاسوج مورد رضایت شهروندان نیست و آنها از بی تفاوتی شهردار و اعضای شورای شهر در قبال این همه مشکل گلایه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد گرچه پایتخت طبیعت ایران به شمار می رود و زیبایی های خدادادی طبیعی این نام را براندازه این شهر کرده است اما سوء مدیریت ها مشکلاتی را ایجاد کرده و صدای مردم درآورده است.

کافی است برای چند ثانیه در خیابان های یاسوج قدم بزنی تا متوجه شوی پایتخت طبیعت از داشتن یک خیابان با آسفالت خوب و مناسب هم محروم است، چاله چوله هایی که هر روز چهره یاسوج را زشت تر از دیروز کرده و هیچ مسئولی نه در شهرداری نه شورای شهر ککش نمی گزد و عین خیالش نیست.

آسفالت بد خیابان ها صدای رانندگان را درآورده است یکی از رانندگان تاکسی درون شهری یاسوج گفت: هر مقداری که کار می کنیم باید خرج ماشین کنیم چون یاسوج یک خیابان و آسفالت درستی ندارد.

این راننده تاکسی ادامه داد: هفته گذشته 3 میلیون دادم و چرخ های ماشینم را تعویض کردم و از این وضع ناراحتم، مگر رانندگان تاکسی چقدر هزینه و درآمد دارند که این مقدار صرف خرید چرخش ماشین کنند.

وی از بی تفاوتی اعضای شورای شهر هم گلایه کرد و گفت: اعضای شورای شهر در برخی محافل می گفتند شهردار ضعیف است اما برای انتخاب مجدد شهردار به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاسوج هر روز بدتر از دیروز/ گلایه مردم از شهردار و بی تفاوتی شورای شهر

یاسوج هر روز بدتر از دیروز/ گلایه مردم از شهردار و بی تفاوتی شورای شهر