مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-19سياسي

امروز نیاز به گفت وگو و ایجاد یک فهم مشترک احساس می شود


جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز با توجه به اقداماتی که دشمنان انجام می دهند و باعث شده اند که بسیاری از اعضاءمان از ما جدا شوند، - ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز با توجه به اقداماتی که دشمنان انجام می دهند و باعث شده اند که بسیاری از اعضاءمان از ما جدا شوند، نیاز است که با یکدیگر گفت وگو کنیم و یک برداشت و فهم مشترکی از مسائل داشته باشیم.

قطعا اگر من که در این جایگاه خدمت می کنم، از سخنان و نظرات شما آگاه باشم، بهتر می توانم در این حوزه مسئولیتی خود خدمتگزاری کنم و بالعکس اگر مطلع نباشم، شاید تصمیماتی گرفته شود که لازم باشد بازنگری هایی در آن صورت گیرد.

سردار علی اکبر افراسیابی امروز، 28 آبان ماه، در مراسم رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی 2 که در مجتمع فرهنگی آیه ها با حضور جمعی از بسیجیان استان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج یک عنصر خدمت رسان و خدمتگزار است که در طول 40 و چند ساله عمر خود در عرصه های دفاع مقدس، جهاد علمی، جهاد سلامت، دفاع از حریم اهل بیت(ع) و امنیت مردم حضور پررنگی داشته است.

وی ضمن اشاره به خدمات بسیجیان در ایام کرونا با بیان اینکه بسیجیان بی مدعا هستند و هیچ توقعی از دیگران ندارند، افزود: به همین جهت من به نوبه خود از همه بسیجیان سطح استان که تلاش می کنند و وقت می گذارند و از جان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز نیاز به گفت وگو و ایجاد یک فهم مشترک احساس می شود

امروز نیاز به گفت وگو و ایجاد یک فهم مشترک احساس می شود