مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-19حوادث

توقیف 14 خودروی شوتی در ساوجبلاغ


 فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از توقیف 14 دستگاه خودروی شوتی و کشف بیش از 12 میلیارد ریال ‏انواع کالاهای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ‏ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، طرح برخورد با خودروهای شوتی را در طول یک ماه ‏گذشته به مرحله اجرا گذاشتند.

‏ وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و میدانی و پس از هماهنگی با مقام قضایی با اجرای این طرح در ‏محورهای مواصلاتی شهرستان ساوجبلاغ موفق به توقیف 14 دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق شامل لوازم خانگی‎ ‎و آرایشی بهداشتی و دستگیری 16 نفر در این خصوص شدند.

‏ سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند، تصریح کرد: ارزش ‏کالاهای مکشوفه توسط کارشناسان بالغ بر 12 میلیارد و 930 میلیون ریال برآورده شده است.

‏ فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر اجرای مستمر طرح های مقابله ای پلیس با قاچاقچیان کالا در ‏سراسر این شهرستان اظهار کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا به عنوان یکی از سرفصل های مهم مأموریتی در دستور ‏کار این فرماندهی قرار دارد و شهروندان نیز می توانند هرگونه گزارش و اخبار در این خصوص‎ ‎را، از طریق شماره تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 14 خودروی شوتی در ساوجبلاغ

توقیف 14 خودروی شوتی در ساوجبلاغ