مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-19سياسي

نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی نشاط و حال خوبی در استان ایجاد کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به استقبال کم نظیر از نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی در سمنان که با حضور فعالانی از 12 استان برگزار شد گفت: - ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به استقبال کم نظیر از نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی در سمنان که با حضور فعالانی از 12 استان برگزار شد گفت: این نمایشگاه نشاط و حال خوبی در استان ایجاد کرد.

احمد ریواده با حضور در دفتر ایسنا و در گفت وگو با خبرنگاران ایسنا اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان و اداره کل میراث فرهنگی استان در برگزاری این نمایشگاه منطقه ای، عملکرد خوبی داشته و مردم نیز در طول نمایشگاه استقبال بسیار خوبی داشتند.

وی با تمجید از حضور استان های مهمان و میزبانی خوب استان افزود: این نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی ، یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنایع دستی بوده که تاکنون در استان برگزار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان استقبال اقشار مختلف مردم از این نمایشگاه را یک نکته مثبت در این شرایط دانست و تصریح کرد: دولت بر حمایت از تولیدکنندگان و خصوصا تولیدکنندگان حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی اصرار دارد.

وی برگزاری این نمایشگاه بزرگ را در راستای تحقق شعار سال ارزیابی و خاطرنشان کرد: تمرکز دولت سیزدهم در سال 1401 مبتنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی نشاط و حال خوبی در استان ایجاد کرد

نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی نشاط و حال خوبی در استان ایجاد کرد