مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-19اقتصادي

خدمات صندوق بیمه اجتماعی روستاییان به جامعه هدف


صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خدماتی مانند پرداخت مستمری سالمندی و از کارافتادگی و بازماندگی به جامعه هدف ارایه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یکی از سه صندوق بیمه گر بزرگ کشور و زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که با مشارکت دولت و افراد واجد شرایط اقدام به ارائه خدمات بیمه اجتماعی می کند.

مزایای اختصاصی دولت برای بیمه اقشار خاص مشمولان صندوق بیمه روستاییان از مزایایی مانند یارانه دولتی برای پرداخت حق بیمه برخوردار می شوند به طوری که دولت دو برابر حق بیمه هر فرد را در سال پرداخت می کند.

از آنجایی که مشمولان افرادی هستند که کسب و کار آنها ممکن است ناپایدار باشد و درآمد ثابتی نداشته باشند، با توجه به اینکه دو سوم حق بیمه را دولت به عنوان کارفرما پرداخت می کند بنابراین رقم پرداخت حق بیمه سالانه در این صندوق بسیار مناسب، اقتصادی و پایین تر از صندوق های دیگر است.

قابلیت نقل و انتقال سوابق بیمه با سایر صندوق های بیمه ای امکان انتقال سوابق از این صندوق به سایر صندوق ها وجود دارد و بیمه شدگان می توانند در صورت نیاز و تمایل سوابق خود را به دیگر صندوق انتقال دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات صندوق بیمه اجتماعی روستاییان به جامعه هدف

خدمات صندوق بیمه اجتماعی روستاییان به جامعه هدف