مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:152022-11-19بين الملل

شبکه های اجتماعی آیینه اجتماع و برآیند اکثریت مردم هستند


استاد و پژوهشگر حوزه روابط عمومی و IT گفت: نسل جوان کشور به شبکه های اجتماعی وابسته هستند و اطلاعات خود را از آنها می گیرند، کنشگری و نظرات آنها در این شبکه ها ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا چهارمین جلسه کارشناسان روابط عمومی های مناطق 22 گانه هستند مبدع اینترنت و خود را حکمران آن می دانند و اینترنت را موهبتی برای مردم دنیا می دانند.

وی گفت: تا سال 1990 اینترنت دوران نهفته خود را طی می کرد و کاملاً نظامی بود و حافظه کامپیوترها رشد نکرده بود و میزان برق مصرفی بالایی داشتند اما از سال 90 کم کم  اینترنت به سمت کمپانی های چند ملیتی رفت که براساس منافع آمریکا عمل می کنند.

ضیایی پرور ادامه داد: اینترنت بود ولی هنوز مرورگری موجود نبود تا اینکه تیم برنزلی مدیر آی تی کمپانی سرن که یکی از مراکز شتاب دهنده اتمی در جهان است وقتی برای اشتراک گذاری داده ها بین دانشمندان خود دچار مشکل شدند مرورگرهای شبکه تار عنکبوتی جان یعنی www را اختراع کردند.

این مدرس حوزه روابط عمومی افزود: در سال 1372 و توسط محمدجواد لاریجانی رییس مرکز فیزیک نظری ایران به اینترنت متصل شد.

ضیایی پرور گفت: سرور کامپیوتر خدمات دهنده اینترنت است که همه کامپیوتر ها به آن وصل می شوند و وب سایت صفحه ای است که روی سرور بارگزاری می شود، سرورها باید در جای خنک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های اجتماعی آیینه اجتماع و برآیند اکثریت مردم هستند

شبکه های اجتماعی آیینه اجتماع و برآیند اکثریت مردم هستند