مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-19فرهنگي

کهگیلویه و بویراحمد از استان های برتر در تولید فیلم است


مدیردفتر هنرهای تصویری معاونت راهبری استان های حوزه هنری کشور گفت: مجموعه فیلمهای تولیدشده درکهگیلویه وبویراحمد،امیدوار کننده و درکشور جزو سه استان برتر درحوزه تولیدکمی وکیفی فیلم است.

- امیرعباس شهدوست روز شنبه در نشست با رییس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد و مستندسازان استان در یاسوج افزود: کار گروه کاما ، کارگروه مستند استان ها است که از 10 مهرماه آغاز به کار کرده است و دغدغه این کارگروه این است که هنرمندان بر مبنای سلیقه و اشرافی که دارند به ما طرح مستند ارائه بدهند و ما از این طرح ها حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه مستند سازان کهگیلویه و بویراحمد می توانند طرح مستند خود را برای کارگروه ارسال کنند، اظهارکرد: پس از تأیید، بودجه مورد نظر برای ساخت مستند به آنها تعلق می گیرد.

مدیردفتر هنرهای تصویری معاونت راهبری استان های حوزه هنری کشور خاطرنشان کرد: مستندهایی که در این کارگروه ساخته می شود کار اولی ها نیستند و کارگردان باید یک رزومه ای داشته باشد و در قالب، ژانر و… محدودیتی در ساخت مستند وجود ندارد.

شهدوست با بیان اینکه تنها محدودیت ما این است که مستندهایی تولید شود که به موضوعات استانی بپردازند، تصریح کرد: دغدغه ما این است که هنرمندان بر مبنای سلیقه و اشرافی که دارند به ما طرح ارائه بدهند و ما از این طرح ها حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد از استان های برتر در تولید فیلم است

کهگیلویه و بویراحمد از استان های برتر در تولید فیلم است