مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:222022-11-19سياسي

جشن وصلت زوج جوان عطر و بوی شهدایی گرفت + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، رضا خفتان پناه اهل مشهد و هدی قمی تبار اهل چالوس هر دو از خادمان امام رضا (ع) نیت کردند که زندگی خود را به نام شهدا که زندگی سراسر ساده و بی تکلفی داشتند آغاز کنند.

در این روز ها که مشکلات اقتصادی برزندگی تک تک مردم سایه افکنده و برخی از جوانان را نگران از تشکیل زندگی مشترک و هزینه های بالای آن کرده است، برخی ها تصمیم می گیرند با وجود همه این مشکلات زندگی خود را با مسائل معنوی، به سادگی و با یک توکل پای سفره عقد بنشینند تا زندگی شان برکت وجود شهدا را یابد.

سنت زیبای برگزاری مراسم عقد و عروسی در کنار مزار شهدا، کار فرهنگی زیبایی است که روز به روز در حال گسترش است.

  زوج های جوان بر مزار شهدای گمنام یا شهیدی که به آن ارادت دارند و زندگی اش را سرلوحه شان قرار داده اند حاضر می شوند و در جمع صمیمی مهمانان شان، مراسم عقد یا عروسی شان را برگزار می کنند و زندگی در حضور شهدا و با عطر گل محمدی آغاز می شود.

رضا خفتان پناه خادم و عکاس حرم مطهر امام رضا (ع) این پناهگاه همه ما شیعیان تصمیم گرفت به همراه همسر خود هدی قمی تبار اهل چالوس و خادم امام رضا (ع ) پیوند مقدس ازدواج خود را به همراه مهمانان در کنار دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس واقع در اشکاردشت چالوس برگزار کردند و چه پیوند نیکویی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن وصلت زوج جوان عطر و بوی شهدایی گرفت + عکس

جشن وصلت زوج جوان عطر و بوی شهدایی گرفت + عکس