مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-19سياسي

مراسم تشییع 3 شهید والامقام در مشهد مقدس آغاز شد


مراسم تشییع پیکر دو دانشجوی بسیجی که بدست اغتشاشگران به شهادت رسیده اند و سرباز مشهدی والامقام در مرزبانی که در مرز سراوان به شهادت رسیده است، - آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم تشییع پیکر دو دانشجوی بسیجی حسین زینال زاده و دانیال رضازاده که بدست اغتشاشگران به شهادت رسیده اند و سرباز مشهدی والامقام در مرزبانی رضا رضوانی که در مرز سراوان به شهادت رسیده است لحظاتی پیش با حضور پرشور قشرهای مردم در خیابان قرنی مشهد آغاز شد.

مردم شهید پرور مشهدی با شعارهای لبیک یا حسین و مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق خشن و انزجار خود را از همه دشمنان اسلام و نظام اسلامی اعلام می کنند.

مراسم تشییع 3 شهید والامقام از بلوار شهید قرنی تا حرم مطهر رضوی ادامه دارد.

گفتنی است؛ عصر روز پنجشنبه 26 آبان ماه در منطقه چهار راه حر عامل مشهد تعدادی از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی فروشگاه ها و مغازه های این محل را داشتند که پس از حضور به موقع نیروی انتظامی و عوامل حافظ امنیت، اغتشاشگران متفرق شدند اما تعدادی از این عناصر آشوبگر به صورت ناگهانی و با چاقو به پنج بسیجی که دورتر از محل درگیری عوامل انتظامی ایستاده بودند، حمله کرده و 2 نفر را شهید و سه نفر از آنها را زخمی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تشییع 3 شهید والامقام در مشهد مقدس آغاز شد

مراسم تشییع 3 شهید والامقام در مشهد مقدس آغاز شد