مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-19سياسي

هفته بسیج مهمان باغ موزه دفاع مقدس شوید/ بلیت رایگان برای عموم مردم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عسگری مدیر روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس با بیان این مطلب که همه ساله به مناسبت هفته بسیج، بازدید از این باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس رایگان بوده است، - بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تاریخ 29 آبان ماه لغایت 5 آذرماه رایگان است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عسگری مدیر روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس با بیان این مطلب که همه ساله به مناسبت هفته بسیج، بازدید از این باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس رایگان بوده است، گفت: امسال نیز با موافقت مدیرعامل محترم موزه در جهت تکریم و گرامیداشت هفته بسیج بازدید از موزه از تاریخ 29 آبان ماه لغایت 5 آذرماه برای عموم مردم عزیز به صورت رایگان خواهد بود.

وی همچنین با استقبال از مجموعه های فرهنگی و هنری جهت بازدید از این مرکز گفت: سازمان ها و اداراتی که خواهان بازدید گروهی از این مجموعه هستند، باید درخواست خود را در سایت موزه به ثبت برسانند.

عسگری در انتها افزود: موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برنامه های متنوعی را برای بزرگداشت هفته بسیج در نظر دارد که جزییات آن متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به ذکر است این مجموعه ملی در روز های شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 الی 17 و در روز های جمعه و ایام تعطیل از ساعت 11 الی 17 پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته بسیج مهمان باغ موزه دفاع مقدس شوید/ بلیت رایگان برای عموم مردم

هفته بسیج مهمان باغ موزه دفاع مقدس شوید/ بلیت رایگان برای عموم مردم