مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-19پزشكي

بستری 134 بیمار کرونایی در گلستان/ حال دو نفر وخیم است


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری 134 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان خبر داد و بر ضرورت رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی تأکید کرد.

- سعید گل فیروزی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گلستان، اظهار کرد: در حال حاضر 134 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند که از این تعداد 25 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه از بین بستری های کرونایی در گلستان دو نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند، افزود: بررسی آمار امروز کرونا در استان گلستان نسبت به روزهای گذشته حاکی از افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر درگیر شیوع آنفلوانزا به ویژه در مدارس هستیم، تأکید کرد: شیوع آنفلوانزا در مدارس به دلیل تجمع دانش آموزان در فضای کلاس درس بیشتر است به ویژه اگر یک دانش آموز مبتلا به بیماری باشد احتمال انتقال به دیگران نیز افزایش می یابد.

گل فیروزی به انتقال ویروس از طریق افراد فاقد علائم اشاره کرد و متذکر شد: ممکن است برخی از افراد علائم نداشته باشند اما ویروس را به دیگران منتقل کنند لذا ضروری است دانش آموزان سر کلاس درس ماسک بزنند و اگر علائم سرماخوردگی و بیماری را دارند از حضور در مدرسه پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 134 بیمار کرونایی در گلستان/ حال دو نفر وخیم است

بستری 134 بیمار کرونایی در گلستان/ حال دو نفر وخیم است