مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-19ورزشي

اجرای 1700 برنامه بسیج در ساری/صف فریب خوردگان از معاندان جدا است


فرمانده سپاه ساری خدمت رسانی جهادی را از شاخص های بسیج بیان کرد و گفت: هزار و 700 ویژه برنامه هفته بسیج در ساری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ ابراهیم شریفی بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با تبریک هفته بسیج با اظهار اینکه خدمت بی منت و جهادی از جمله شاخصه های بسیج به شمار می رود، افزود: بسیج همواره به دولت ها در پروژه های محرومیت زدایی خدمت کرده است.

وی با اظهار اینکه گروه های جهادی خدمت رسان زیادی در شهرستان ساری فعالیت می کنند، گفت: ساخت خانه های محروم برای افراد کم بضاعت و محروم از جمله خدمات بسیج به شمار می رود و در هفته بسیج 12 واحد خانه محروم در شهرستان با همکاری کمیته امداد و دستگاه های دیگر بهره برداری می شود.

وی افزود: تهیه جهیزیه، سبد معیشتی، لوازم التحریر دانش آموزان بی بضاعت از جمله خدمات بسیج است و امسال دو میلیارد تومان برای تأمین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند هزینه و صرف شده است.

فرمانده سپاه ساری با اشاره به پروژه های مختلف آب رسانی با کمک گروه های جهادی و مردم منطقه افزود: حدود 20 روستا در سه بخش شهرستان با همکاری بخشداری ها، پایگاه های مقاومت و مردم لوله کشی و آبرسانی شده است.

سرهنگ شریفی با اظهار اینکه بیش از هزار و 700 ویژه برنامه مختلف شامل ورزشی، عمرانی، اردویی، فرهنگی وغیره در شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1700 برنامه بسیج در ساری/صف فریب خوردگان از معاندان جدا است

اجرای 1700 برنامه بسیج در ساری/صف فریب خوردگان از معاندان جدا است