مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-19ورزشي

بازیکنان پاس همدان اعتصاب کردند! /قهرمان سابق آسیا نیازمند ورود جدی مسئولان


در پی مشکلات ملی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان، بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زدند و در تمرینات باشگاه حضور پیدا نکردند.

- بازیکنان پاس همدان اعتصاب کردند! /قهرمان سابق آسیا نیازمند ورود جدی مسئولان ایسنا/همدان در پی مشکلات ملی باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان، بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زدند و در تمرینات باشگاه حضور پیدا نکردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشکلات مالی پاس همدان و عدم رعایت تهعدات مالی باشگاه باعث شد بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان طی دو روز در تمرین این تیم حضور پیدا نکنند و اعتصاب را مسیر حرکت خود بدانند.

در نهایت تأسف و با وجود وعده های فضایی و عجیب و غریب مدیران جدید این باشگاه هم چون احداث پوشاک سرا، ساخت آکادمی مجهز و حضور دیگر رشته های ورزشی در باشگاه پاس، بازیکنان درصدی از قراردادهای ناچیز خود را دریافت نکردند و بدون دریافت پول طی این هفته ها در مسابقات حضور پیدا کردند.

کادر فنی این باشگاه و در رأس آن هادی گلمحمدی بابت این موضوع بارها گلایه کردند و بازیکنان غیربومی این باشگاه با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کنند که همین موضوع باعث شده نتایج پاس آن طور که باید در مستطیل سبز مطلوب به دست نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان پاس همدان اعتصاب کردند! /قهرمان سابق آسیا نیازمند ورود جدی مسئولان

بازیکنان پاس همدان اعتصاب کردند! /قهرمان سابق آسیا نیازمند ورود جدی مسئولان