مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:022022-11-19سياسي

اتحادیه دانشجویان مستقل: سکوت خواص در حوادث اخیر موجب جان گرفتن شایعات شد


اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل از سکوت و مواضع برخی رجال سیاسی در جریان اتفاقات اخیر در کشور انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل از سکوت و مواضع برخی رجال سیاسی در جریان اتفاقات اخیر در کشور انتقاد کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: در آغازین روز های وقوع قانون شکنی و بی حرمتی در دانشگاه ها و از همان ابتدای شکل گیری اغتشاشات خیابانی انتظار می رفت خواص نظام در شرایط مه آلود فتنه انگیزی رسانه های خارجی، با اتخاذ مواضع درست و روشن، به افکار عمومی جهتی صحیح ببخشند.

سکوت و انفعال برخی چهره های خواص جمهوری اسلامی، مقامات مسئول، سردمداران احزاب سیاسی، چهره های حوزه و دانشگاه موجب جان گرفتن بیش از پیش شایعات گردید.

سال ها حضور آقایان در جایگا ه های اساسی جمهوری اسلامی ایران آیا این تکلیف را برای ایشان ایجاد نمی کرد تا در چنین شرایطی، هزینه ی آگاهی و راهنمایی مردم را پرداخت کنند؟ از دیگر سو اظهارنظر های نسنجیده و مغرضانه برخی دیگر از آنان، بر آتش فتنه دمید.

بسیاری از اظهارنظر هایی که تا پیش از انتشار اسناد و مدارک مشخص در خصوص نحوه فوت مهسا امینی صورت گرفت، خود نشان دهنده برخورد عاطفی و جوزده ی برخی سیاسیون با مسائل اساسی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه دانشجویان مستقل: سکوت خواص در حوادث اخیر موجب جان گرفتن شایعات شد

اتحادیه دانشجویان مستقل: سکوت خواص در حوادث اخیر موجب جان گرفتن شایعات شد