مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-19سياسي

اهدای 600 جهیزیه به نیابت از شهدا به زوج های قمی


جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به عضویت بیش از 360 هزار قمی در بسیج گفت: به مناسبت هفته بسیج توزیع 600 جهیزیه، تعمیر لوازم خانگی نیازمندان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار مهدی کبیری پور ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه های هفته هفته بسیج دنبال می شود، اظهار کرد: در این هفته برنامه های متنوع بسیج پررنگ تر می شود و وسعت بیشتری خواهد داشت هر چند ویژه برنامه هایی نیز تدارک دیده شده است.

وی از برگزاری همایش بزرگ مربیان طرح صالحین با همکاری آموزش و پروش و مربیان طرح شهید بهنام محمدی متشکل از مربیان صالحین فعال در مدارس قم خبرداد و گفت: در مدارس و مساجد با حضور هادیان سیاسی نیز نشست های بصیرتی و معرفتی برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با با بیان اینکه دیگر برنامه هفته بسیج برگزاری مراسم افتتاحیه اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی است، عنوان کرد: گردهمایی هادیان سیاسی از دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد خواهد بود.

وی اضافه کرد: در هفته بسیج مسابقات قرآن بسیج با استقبال نوجوانان و جوانان شهر قم به همت معاونت تعلم و تربیت سپاه استان قم برگزار می شود.

کبیری پور با بیان اینکه در هفته بسیج اردوهای جهادی به ویژه با حضور دانشجویان و جامعه پزشکی دنبال می شود، عنوان کرد: گروه های شهید رهنمون در بقاع متبرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 600 جهیزیه به نیابت از شهدا به زوج های قمی

اهدای 600 جهیزیه به نیابت از شهدا به زوج های قمی