مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-19اقتصادي

مهارتهای حرفه ای هر پنج سال باید به روز شوند


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم آماده کردن دانش آموزان برای زندگی در آینده تاکید کرد و با بیان اینکه شغل های جدید نیازمند کسب مهارت و مهارت افزایی هستند، - گفت: مهارت های حرفه ای هر پنج سال نیازمند به روزرسانی بر اساس تکنولوژی های جدیدند و سازمان آموزش فنی و حرفه ای به این منظور در کنار مهارت های سخت، مهارت های نرم را در نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین حسینی نیا در وبینار تخصصی مهارت آموزش کسب و کارهای جدید که با هدف ایجاد فرصت های تازه در بازار کار و شناسایی راهکارهای موثر جهت ایجاد اشتغال پایدار و مولد برگزار شد، کارآفرینی را موتور محرکه توسعه اقتصادی و اجتماعی در جوامع مختلف و عامل تغییر در نظام های اقتصادی دانایی محور برشمرد و اظهار کرد: بی تردید راه اندازی کسب و کار موفق آرزوی هر انسانی است و هر فرایند و روش اجرایی نیازمند دانش، مهارت و تخصص های مختص به خود است.

وی افزود: کارآفرینی به داشتن مهارت های گوناگون نیاز دارد که قبل از ورود به این عرصه باید این مهارتها را بررسی و در صورت داشتن نسبت به عملی کردن ایده کارآفرینی اقدام کرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: به طور تقریبی دو سوم کودکانی که در سال 2016 مدرسه را آغاز کرده اند، در مشاغلی که هنوز وجود ندارند مشغول کار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارتهای حرفه ای هر پنج سال باید به روز شوند

مهارتهای حرفه ای هر پنج سال باید به روز شوند