مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-19اقتصادي

توجه ویژه به توسعه کمی و کیفی کتابخانه ها ضروری است


کتابخانه ها به عنوان بخش مهمی از فعالیت های فرهنگی در توسعه جامعه مؤثر هستند و به همین دلیل باید توجه ویژه به توسعه کمی و کیفی کتابخانه ها صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن افشارچی ظهر شنبه در مراسم افتتاح کتابخانه امام حسین (ع) شهر زنجان با بیان اینکه سرمایه گذاری در دنیای واقعی ارزش و اهمیت صد چندانی دارد، گفت: کتابخانه ها به عنوان بخش مهمی از فعالیت های فرهنگی در توسعه جامعه مؤثر هستند و به همین دلیل باید توجه ویژه به توسعه کمی و کیفی کتابخانه ها صورت گیرد.

وی افزود: به لحاظ فرهنگی از ابزارهایی در جهان برای تولید محتوا بهره می گیرند و با این ابزارها شروع به روایتگری و درواقع با آن کنشگری اجتماعی را ایجاد می کنند.

افشارچی با بیان اینکه ما در تولید محتوا برتر نیستیم، بلکه تولید برتر در دست کسانی است که روایتی از خودشان تولید و در نهایت کنشگری اجتماعی را ایجاد می کنند، ادامه داد: در حوادث اخیر 27 سرویس اطلاعاتی خارجی در حال فعالیت هستند و در این میان تقویت دنیای واقعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

استاندار زنجان تاکید کرد: کتابخانه را نباید سنتی دید، بلکه باید متفاوت باشند و به این مراکز و سایر حوزه های فرهنگی باید توجه جدی داشت و دنیای واقعی را تقویت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به توسعه کمی و کیفی کتابخانه ها ضروری است

توجه ویژه به توسعه کمی و کیفی کتابخانه ها ضروری است