مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:312022-11-19سياسي

راهبردهای پدافند اقتصادی برای صیانت از تا ب آوری اقتصادی در برابر تکانه ها


مدیرعامل شرکت ریخته گری گروه ماشین سازی تبریز گفت: از منظر پدافند اقتصادی، سیستم اقتصادی پویاست که مقاوم در برابر فشار و تکانه های اقتصادی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی سررشته ظهر امروز شنبه در همایش پدافند غیرعامل گروه ماشین سازی تبریز اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری پدافند غیرعامل ما را از درون قوی و در برابر تهدیدات مصون می کند و این نگاه سرلوحه اقدامات ما در این حوزه در شرکت ماشین سازی بوده است.

  وی ادامه داد: با اجرای برنامه ها پدافند غیرعامل نقاط ضعف شرکت به را در برنامه داریم.

وی تصریح کرد: استقرار ایستگاه اورژانس با همکاری علوم پزشکی و بازتوانی و بازیابی نیروها از جمله اقداماتی هستند که در حوزه تهدیدات زیستی انجام شده و در بحث پدافند سایبری نیز کمیته مجزای امنیت سایبری را فارغ از کمیته پدافند غیرعامل ایجاد کرده ایم.

سررشته ادامه داد: با توجه به سابقه 50 ساله این شرکت و استفاده از اطلاعات آن به عنوان صنعت مادر و تولید کننده ماشین آلات در صنایع کوچک، اطلاعات آن از ارزش بالایی برخوردار است و بر این اساس سرورهای شرکت از نسل پنج به نسل 10 ارتقا یافته اند و برای جلوگیری از انتقال داده در شبکه های بیسیم، به دنبال ایجاد بستر فیبر نوری و ایجاد فایروال برای جلوگیری از حملات سایبری هستیم و تغییر و نصب دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبردهای پدافند اقتصادی برای صیانت از تا ب آوری اقتصادی در برابر تکانه ها

راهبردهای پدافند اقتصادی برای صیانت از تا ب آوری اقتصادی در برابر تکانه ها