مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:352022-11-19حوادث

کلاهبرداری 50 میلیارد تومانی یک زن در فارس


مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم 264 فقره انواع مدارک سپرده گذاری مردم و اخذ رسیدها کشف شد، گفت: وی در بازجویی اولیه به 500 میلیارد ریال کلاهبرداری اقرار کرد.

- جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: زنی که با ترغیب مردم در شهرستان لارستان به سپرده گذاری در بورس توانسته بود مبلغ 500 میلیارد ریال کلاهبرداری کند دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار یوسف ملک زاده شنبه در این باره افزود: برخورد با مفسدان اقتصادی یکی از ماموریت های ویژه انتظامی است و پلیس قاطعانه با کسانی که دارای فعالیت اقتصادی خارج از چارچوب و موازین قانونی باشند، برخورد می کند.

وی ادامه داد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در شهرستان لارستان مبنی بر کلاهبرداری از آنان در قالب سرمایه گذاری در بورس و پرداخت وام کم بهره و بدون ضامن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی لارستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در تحقیقات وسیعی که توسط ماموران صورت گرفت مشخص شد این فرد با این ترفند که در بورس فعالیت وسیعی دارد و بدون پشتوانه سیستم ارزی و بانکی کشور به شاکیان وام کم بهره  می دهد اعتماد آنان را جلب و با اخذ وجوه هنگفت از آنان بعد از گذشت مدتی اعلام مفقودی مدارک را می کند و به مردم اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 50 میلیارد تومانی یک زن در فارس

کلاهبرداری 50 میلیارد تومانی یک زن در فارس