مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:402022-11-19اقتصادي

آزادسازی 16 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت قرارداد به لحاظ نقض تعهدات قراردادی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان فسخ شده است.

- رضا صفاری اظهار کرد: در راستای فعال سازی قراردادهای راکد مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با برگزاری جلسات هیئت حل اختلاف و داوری با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک ایران برگزارشده درمجموع 30 پرونده قرارداد واگذاری راکد و ناقص تعهدات قراردادی موردبررسی حقوقی قرار گرفت.

وی با اشاره به مهلت اعطاشده به سرمایه گذاران افزود: 22 سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان که زمان مقرر آن ها برای ساخت و اجرای طرح های تولیدی خود به پایان رسیده بود، برای اجرای تعهدات قراردادشان در اراضی واگذارشده مهلت دوباره گرفتند و این سرمایه گذاران با ارائه دلایل خود در عدم اقدام برای اجرا و احداث واحدهای تولیدی موردنظر، درخواست مهلت دوباره برای اجرای طرح های خود را داشتند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین در ادامه بیان کرد: از 30 پرونده بررسی شده، هشت مورد به فسخ قطعی منجر شده و 16هکتار از اراضی راکد صنعتی شهرک های تقاضامحور آزادسازی و خلعید شده و در راستای جذب سرمایه گذاران دارای اهلیت صنعتی، مجدداً به متقاضیان واجد صلاحیت واگذار و یا در مرحله واگذاری است که این میزان مساحت فسخ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 16 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین

آزادسازی 16 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوین