مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:552022-11-19سياسي

ردیف اعتباری ویژه برای ساخت کتابخانه مرکزی زنجان اختصاص یابد


مدیرکل کتابخانه های استان زنجان خواستارتوجه ویژه مسئولان برای تکمیل عملیات ساخت کتابخانه مرکزی زنجان شد و گفت: در سفر استانی رییس جمهور باید ردیف اعتباری ویژه به این پروژه اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضاخانی ظهر شنبه در مراسم افتتاح کتابخانه امام حسین (ع) شهر زنجان گفت: این پروژه در سال 96، کلنگ زنی شده بود ولی به دلیلی روند ساخت آن 2 سال راکد بود.

وی ابراز داشت: در حال حاضر کتابخانه های مرکزی که در دیگر استان ها احداث می شوند بیش از 40 نوع خدمت به مخاطبان خود ارائه می کنند.

مدیرکل کتابخانه های استان زنجان با بیان اینکه در سفر استانی رییس جمهور باید ردیف اعتباری ویژه به این پروژه اختصاص یابد، گفت: امیدواریم با نگاه استانی توجه ویژه ای به کتابخانه مرکزی شهر زنجان انجام گیرد.

رضاخانی تاکید کرد: تلاش داریم، این کتابخانه به یکی بهترین کتابخانه های محل تبدیل شود و در این راستا با همکاری شهرداری تلاش داریم با یک برنامه جامع فرهنگی خدمات لازم در کتابخانه ها ارائه شود.

وی گفت: این کتابخانه با زیربنای 660 مترمربع و اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان برای تجهیز و خرید کتاب احداث شده و برای این کتابخانه 2 سالن مطالعه خواهران و برادران به تعداد 100 صندلی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردیف اعتباری ویژه برای ساخت کتابخانه مرکزی زنجان اختصاص یابد

ردیف اعتباری ویژه برای ساخت کتابخانه مرکزی زنجان اختصاص یابد