مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 16:552022-11-19سياسي

استقبال از مشارکت بخش خصوصی در توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت


سرپرست جدید شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اعلام کرد که از مشارکت بخش خصوصی در توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت استقبال می شود.

- سرپرست جدید شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اعلام کرد که از مشارکت بخش خصوصی در توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت استقبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال بهرامی، معاون شهردار تهران و سرپرست جدید شرکت واحد اتوبوسرانی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اهمیت و ضرورت توسعه خدمات اتوبوسرانی پایتخت، ضرورت اصلاح فرآیندهای اداری و مالی، حذف قواعد دست و پاگیر اداری و سرعت بخشیدن به خدمات در شهر را مورد تأکید قرار داد و گفت: هر جا ایستایی مشاهده کنیم، بلافاصله با ایجاد تحول و تغییر، موانع را برطرف کرده و راه را برای خدمت مورد رضایت شهروندان عزیز هموار می کنیم.

وی در ادامه، تکریم شهروندان را به عنوان اصلی مهم در مدیریت شهری پایتخت مورد تأکید قرار داد و افزود: جابجایی مسافران و شهروندان با نهایت دقت و احترام آنان باید همراه باشد.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی از ضرورت حمایت تمام قد از بخش خصوصی سخن گفت و اعلام کرد: مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی، آماده مشارکت شرکت های خصوصی و سرمایه گذاران در جهت توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از مشارکت بخش خصوصی در توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت

استقبال از مشارکت بخش خصوصی در توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت