مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 17:102022-11-19سياسي

اشتغالزایی و حمایت از مشاغل خرد از اهداف مهم بسیج سازندگی است


فرمانده سپاه کربلا هدف اصلی بسیج سازندگی را اشغال زایی دانست و گفت: بسیج سازندگی با اعطای وام و تسهیلات به افراد واجد شرایط امر برای اشتغالزایی کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به همراه مهرداد بابایی فرمانده بسیج ناحیه بابل و صفی نیاء مسؤول بسیج سازندگی سپاه این شهرستان از نمایشگاه مشاغل خانگی، دستاورد های صنایع تبدیلی و صنایع خرد در مصلی بابل بازدید کرد.

 سردار مسلمی در حاشیه این بازدید با تاکید از حمایت تولیدکنندگان گفت: لازم است هر از چند گاهی نمایشگاه هایی در راستای حمایت از تولیدکننده گان خرد برگزار شود و در کنار این نمایشگاه ها باید موسسات تسهیل گر در رابطه با کمک به حرفه های خرد حضور داشته و در این راستا راهنمایی کنند.

فرمانده سپاه کربلا  یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه ها را ایجاد خودباوری در مردم و ایجاد فضایی برای تولیدکنندگان برشمرد و افزود: یکی از وظایف بسیج سازندگی حمایت از مشاغل خرد است و در این نمایشگاه ها ظرفیت های موجود به نمایش در می آید.

وی با تصریح بر اینکه  باید در راستای  کمک به مشاغل خرد و تولیدکننده گان صنایع تبدیلی تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ها استقبال خوبی از جانب تولیدکننده گان و مردم صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی و حمایت از مشاغل خرد از اهداف مهم بسیج سازندگی است

اشتغالزایی و حمایت از مشاغل خرد از اهداف مهم بسیج سازندگی است