مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 17:252022-11-19سياسي

کشوری که آگاهی داشته باشد آسیب نمی بیند


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آگاهی حرف اول را در رشد می زند اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر مسئله بصیرت و آگاهی تأکید بسیار دارند چراکه کشوری که مردمش آگاه باشند هیچ قدرتی نمی تواند به آنها آسیبی وارد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی بعد از ظهر امروز در آیین گرامیداشت سی امین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با بیان اینکه بنا بر اعلام وزیر ارشاد، مدیرکل کتابخانه های همدان از جمله مدیران برتر کشور به حساب می آید اظهار کرد: باید از زحمات کتابداران نیز که برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در گوشه و کنار کشور متقبل می شوند، تقدیر کرد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ چیزی بهتر از کتاب برای ساختن انسان، به عنوان یک رفیق صدیق و شفیق پیدا نمی شود افزود: از مزایای کتاب  بسیار گفته شده است، اما هنوز به عنوان عامل پیشران در امور جامعه به طور کامل نهادینه نشده و باید مسیر را طی کنیم؛ اگرچه کارهای خوبی در حال انجام است اما هنوز به تمام اهداف مورد نظر خود دست پیدا نکردیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه در سال های اخیر کارهای بزرگی انجام شده است، با این وجود به گام های بزرگتری نیاز داریم گفت: همه انحراف ها و کم دانی ها، ندانم کاری ها و اشتباهات به دوری از کتاب، عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشوری که آگاهی داشته باشد آسیب نمی بیند

کشوری که آگاهی داشته باشد آسیب نمی بیند