مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 17:302022-11-19سياسي

تولید برتر دست کسانی است که کنشگری اجتماعی ایجاد می کنند


ما در تولید محتوا برتر نیستیم، بلکه تولید برتر در دست کسانی است که روایتی از خودشان تولید و در نهایت کنشگری اجتماعی را ایجاد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی امام حسین(ع) با اشاره به اینکه مسائل اخیر ناشی از فاصله ایجاد شده و به عبارتی تبدیل دنیای واقعی به دنیای مجازی است، اظهار کرد: ما در تولید محتوا برتر نیستیم، بلکه تولید برتر در دست کسانی است که روایتی از خودشان تولید و در نهایت کنشگری اجتماعی را ایجاد می کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حوادث اخیر 27 سرویس اطلاعاتی خارجی در حال فعالیت هستند و در این میان تقویت دنیای واقعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اضافه کرد: باید به این مهم توجه کنیم که افراد در فضای مجازی تبدیل به دشمن می شوند.

وی با اشاره به نقش کتابخانه ها در موضوعات متعدد فرهنگی گفت: کتابخانه ها به عنوان بخش مهمی از فعالیت های فرهنگی در توسعه جامعه مؤثر هستند، به همین دلیل باید توجه ویژه به توسعه کمی و کیفی کتابخانه ها صورت گیرد.

افشارچی با تأکید بر تقویت کتابخانه ها به مثابه سایر حوزه های فرهنگی گفت: کتابخانه را نباید سنتی دید، بلکه باید متفاوت باشند و در این راستا با استفاده از ظرفیت شهرداری ها به سمت تحقق اهداف کتابخانه ها پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید برتر دست کسانی است که کنشگری اجتماعی ایجاد می کنند

تولید برتر دست کسانی است که کنشگری اجتماعی ایجاد می کنند