مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 18:002022-11-19اقتصادي

پار ک های علم و فناوری بستری برای تجاری سازی ایده های آزمایشگاهی و دانشگاهی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ابوالحسن رزمی نیا  رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس پس از امضای تفاهم نامه همکاری با اتاق بازرگانی، - رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: پارک های علم و فناوری به عنوان تسریع کننده آینده تجاری سازی در مسیر بازرگانی چند سالی است در ایران شکل گرفته و عاملی برای انتقال زودتر فناوری های تولید شده به بازار و بهره وری تجاری آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، ابوالحسن رزمی نیا  رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس پس از امضای تفاهم نامه همکاری با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندر بوشهر اظهار داشت: یکی از راهبردهای جدیدی که پارک علم و فناوری در این فصل از فعالیت خود دنبال می کند، توسعه تجارت بین الملل پارک است که این مهم تاکنون تا حدودی مغفول مانده و در اولویت قرار نگرفته بود.

وی افزود: پارک های علم و فناوری به عنوان تسریع کننده آینده تجاری سازی در مسیر بازرگانی چند سالی است در ایران شکل گرفته و عاملی برای انتقال زودتر فناوری های تولید شده به بازار و بهره وری تجاری آن است.

رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس اظهار داشت: این مجموعه بستری برای به بازار رساندن ایده های محقق شده در آزمایشگاه و دانشگاه است که هنوز تجاری سازی نشده است و تاکنون موفق شده به عنوان حلقه اتصال ایده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پار ک های علم و فناوری بستری برای تجاری سازی ایده های آزمایشگاهی و دانشگاهی هستند

پار ک های علم و فناوری بستری برای تجاری سازی ایده های آزمایشگاهی و دانشگاهی هستند