مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 19:012022-11-19سياسي

نقل باران مادر شهید در مشهد/ رفقای شهدا سنگ تمام گذاشتند


در میان انبوه جمعیت دیدن مادری که عکس فرزند شهیدش را در آغوش گرفته و نقل بر پیکر پاک شهدا می ریزد، اشک از چشمان هر انسانی جاری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، خیابان قرنی مشهد امروز حال و هوای دیگری داشت چرا که قرار بود پیکر3 شهید امنیت بر روی دستان مردم شهید پرور مشهد تشییع شود.

با اینکه هنوز تا لحظه موعود زمان زیادی باقی مانده است اما پیر و جوان و زن و مرد، همه و همه ساعاتی قبل از آغاز مراسم مانند همیشه برای حضور پرشور آمده اند به طوری که مسیر های خیابان قرنی تا حرم مطهر رضوی با ازدحام جمعیت مواجه شده است.

نقل باران مادر شهید بر پیکر شهدا مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهیدان بسیجی حسین زینال زاده ، دانیال رضازاده و سرباز شهید مرزبانی رضا رضوانی که در مرز سراوان به شهادت رسیده است، با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم از چهارراه مجد به سمت خیابان قرنی مشهد و حرم مطهر رضوی برگزار می شود و جمعیت هر لحظه بیشتر و بیشتر می شود.

مردم با مشت های گره زده شعار مرگ بر آشوبگر سر می دهند و لبیک یا حسین گویان  و پیکر مطهر شهدا را تا حرم مطهر رضوی همراهی می کنند.

در مسیر، پیکرهای گلگون کفن فرزندان رشید شهر با نوای حیدر، حیدر و لبیک یا حسین از خیابانهای مشهد الرضا عبور می کند و مادر یکی از شهدا پیکر پاک شهدا را نقل باران می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقل باران مادر شهید در مشهد/ رفقای شهدا سنگ تمام گذاشتند

نقل باران مادر شهید در مشهد/ رفقای شهدا سنگ تمام گذاشتند