مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 19:052022-11-19سياسي

حاجی بابایی: آنچه در سوریه رخ داد برای ما هم برنامه ریزی شده


آرزو دارند که فقط یک هفته کشور دست داعش باشد، چون تا یک قرن زیرساخت های کشور را نابود خواهد کرد و این یک تئوری از سوی افرادی است که چک سفید می گیرند که تنها فکر کنند علیه ایران چه می توان کرد.

- آرزو دارند که فقط یک هفته کشور دست داعش باشد، چون تا یک قرن زیرساخت های کشور را نابود خواهد کرد و این یک تئوری از سوی افرادی است که چک سفید می گیرند که تنها فکر کنند علیه ایران چه می توان کرد.

  رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که مردم را فریب دهد و تمام تلاش خود را می کنند که خشونت را در حد بالایی به کار گیرد، گفت: آغوش نظام برای همه افرادی که نقد دارند باز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در آیین گرامیداشت سی امین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابداراستان همدان با بیان اینکه بنا بر اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان از جمله مدیران برتر کشور به حساب می آید اظهار کرد: باید از زحمات تک تک کتابداران که در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در گوشه و کنار کشور و البته استان همدان متقبل می شوند، تقدیر و تشکر کرد.

  وی با تأکید بر اینکه هیچ چیزی بهتر از کتاب برای ساختن انسان، به عنوان یک رفیق صدیق و شفیق پیدا نمی شود افزود: از مزایای کتاب بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: آنچه در سوریه رخ داد برای ما هم برنامه ریزی شده

حاجی بابایی: آنچه در سوریه رخ داد برای ما هم برنامه ریزی شده