مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 19:302022-11-19سياسي

قانون امنیت غذایی به زودی اجرایی می شود/بروکراسی عامل توسعه نیافتگی کشاورزیست


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون امنیت غذایی مصوب مجلس به زودی اجرایی می شود، خاطرنشان کرد که قیمت گذاری محصولات کشاورزی توسط دست اندرکاران و کارشناسان همین حوزه انجام می شود.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون امنیت غذایی مصوب مجلس به زودی اجرایی می شود، خاطرنشان کرد که قیمت گذاری محصولات کشاورزی توسط دست اندرکاران و کارشناسان همین حوزه انجام می شود.

محمدجواد عسکری عصر شنبه 28 آبان در شورای اداری فارس بیان کرد: دشمن تمام ظرفیت های خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی جمع کرده و می توان با نگاه هم افزایی و همکاری، زمینه از بین بردن این توطئه ها را ایجاد کرد.

او با بیان اینکه یکی از عوامل مهم جامعه موضوع امنیت غذایی است و مناقشاتی که در منطقه روی داد که شاهد افزایش اهمیت امنیت غذایی در منطقه هستیم، یادآور شد: فارس دارای جایگاه ویژه ای در تامین امنیت غذایی ایران دارد و می تواند عاملی برای توسعه جامعه باشد.

نماینده مردم داراب و زرین دشت افزود: حوزه کشاورزی دارای چالش هایی است که اگر به این چالش ها توجه نشود مشکلات اساسی در این حوزه روی خواهد داد که از جمله این موضوعات می توان به نهاده های دامی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون امنیت غذایی به زودی اجرایی می شود/بروکراسی عامل توسعه نیافتگی کشاورزیست

قانون امنیت غذایی به زودی اجرایی می شود/بروکراسی عامل توسعه نیافتگی کشاورزیست