مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 19:452022-11-19سياسي

لزوم آماده سازی قطعه اصحاب شهدا خراسان شمالی تا یک هفته آینده


طی یک هفته آتی ادارات راه و شهرسازی و شهرداری بجنورد نسبت به آماده سازی قطعه اصحاب شهدا در کنار گلزار شهدای دفاع مقدس اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد عصر شنبه در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تا یک هفته آینده اداره راه و شهرسازی استان باید نسبت به واگذاری زمین به بنیاد شهید و سپس شهرداری بجنورد نسبت به آماده سازی قطعه اصحاب شهدا در کنار گلزار شهدای دفاع مقدس اقدام کنند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان باید در آماده سازی قطعه اصحاب شهدا به بنیاد شهید کمک کنند و برای آماده سازی قطعه اصحاب شهدا نباید پایبند به تشریفات اداری بود.

وی افزود: می بایست با برداشتن موانع اداری به تحقق این هدف مهم اندیشید زیرا پشتیبانی از خانواده های شهدا و ایثارگران و حل دغدغه های آنها باید اولویت دستگاه های اجرایی متولی باشد.

حسین نژاد گفت: فرمانداران در ساخت و نگهداری یادمان های شهدا باید جدیت لازم را اعمال کنند زیرا عظمت و اقتدار شهدا بر کسی پوشیده نیست بنابراین نباید در این مسیر کوتاهی یا اجحافی در حق این خانواده ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آماده سازی قطعه اصحاب شهدا خراسان شمالی تا یک هفته آینده

لزوم آماده سازی قطعه اصحاب شهدا خراسان شمالی تا یک هفته آینده