مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 19:502022-11-19سياسي

تلاش دشمن در اغتشاشات اخیر شکست خورد


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: مردم در اغتشاشات اخیر با اراده ایستادند و به دشمن نپیوستند و همین امر سبب شکست دشمن در این حوادث و اغتشاشات بود.

- ری- فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: مردم در اغتشاشات اخیر با اراده ایستادند و به دشمن نپیوستند و همین امر سبب شکست دشمن در این حوادث و اغتشاشات بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمد ذوالقدر ظهر شنبه در تجدید میثاق با بسیجیان با آرمان های امام راحل که به مناسبت هفته بسیج در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد، طی سخنانی گفت: مردم در اغتشاشات اخیر با اراده ایستادند و به دشمن نپیوستند و همین امر سبب شکست دشمن در این حوادث و اغتشاشات بود و تمام تلاش و فریب دشمن نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران اضافه کرد: برادران و خواهران بسیجی در طول دوران اغتشاش برای دفاع از انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند و با اینکه موظف نبودند، اما خون دل خوردند و اجازه بهره برداری به دشمنان ندادند، من به این بسیجیان جان بر کف غبطه می خورم.

ذوالقدر گفت: بسیجیان برای امنیت مردم در صحنه حاضر شدند، مجروح شدند، اما به کسی صدمه نزدند، شهید شدند، اما کسی را نکشتند و از کلام دشمنان می توان فهمید که به اضمحلال رسیده اند و این وضعیت نیز با صبر بردباری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن در اغتشاشات اخیر شکست خورد

تلاش دشمن در اغتشاشات اخیر شکست خورد