مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 20:202022-11-19اقتصادي

اتوبوس های خریداری شده شهرداری بیرجند وارد چرخه حمل و نقل می شود


شهردار بیرجند از پرداخت 13 میلیارد تومان خرید اتوبوس حمل ونقل شهری خبر داد و گفت: تعداد 3 دستگاه اتوبوس از 10 اتوبوس خریداری شده در هفته جاری تحویل و وارد ناوگان شهری می شود و مابقی نیز بزودی وارد چرخه خدمت رسانی به شهروندان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جلسه علنی شورای اسلامی شهر بیرجند امروز به ریاست رضا حسنی صفت و حضور مهدی بهترین شهردار بیرجند، اعضای شورای اسلامی و خبرنگاران برگزار شد.

رییس شورای شهر بیرجند در ابتدای جلسه با گرامی داشت هفته بسیج گفت: اگر جمعی و کسی اعتراضی دارد باید بصورت قانونی و بدور از ناهنحاری های اجتماعی و در کف خیابان باشد و صف معترضان و اغتشاشگران باید از هم جدا گردد.

رضا حسنی صفت با اشاره به خشک شدن 5 هزار و 400 اصله درخت در پادگان 04 بیرجند افزود: مقصر اصلی هر نهاد و شخصی که باشد تفاوتی ندارد و هیچ دستگاه و نهادی نمی تواند از شورا و شهرداری بخواهد تا از پیگیری موضوع کوتاه بیاید و هیچ مرجعی نیز حق ندارد تصمیمی بگیرد که منافع شهر دیده نشود.

طرح جامع ترافیک بیرجند در بلاتکلیفی محض وی گفت: طرح جامع ترافیکی شهر بیرجند 15 مهر ماه سال 1399 برای تصویب به تهران ارسال شده که به علت مشکلات مالی با شهرداری (25 میلیون تومان) به ویژه پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های خریداری شده شهرداری بیرجند وارد چرخه حمل و نقل می شود

اتوبوس های خریداری شده شهرداری بیرجند وارد چرخه حمل و نقل می شود