مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 20:302022-11-19سياسي

مجلس از فعالیت گروه های جهادی حمایت می کند


نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه های جهادی از مردم و برای مردم هستند و از این گروه ها برای گسترش خدمت رسانی حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، علی اکبر علیزاده برمی، نماینده مردم دامغان در بسیج سرمنشأ خوبی ها و خیرات است، اظهار کرد: خدمت به مردم نیازمند روحیه جهادی و بسیجی بوده و همه مدیران به این روحیه برای گسترش خدمت رسانی نیاز دارند.

وی با بیان اینکه تشکل بسیج بر پایه مردمی بودن استوار است، اظهار کرد: گروه های جهادی از مردم و برای مردم هستند و حمایت از این گروه ها برای گسترش خدمت رسانی ضروری است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیج درخت تنومند انقلاب اسلامی بوده و جهادگران، سفیران انقلاب برای خدمت رسانی در مناطق محروم و کمتربرخوردار هستند.

گروه های جهادی؛ مظهر تکیه بر توان داخلی سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز با بیان اینکه هر جا عمران و آبادانی وجود دارد، رد پای بسیج هم دیده می شود، گفت: توجه خاص دولت سیزدهم به محرومیت زدایی نشان از عزم همگانی برای خدمت رسانی به مردم دارد.

وی با بیان اینکه گسترش جبهه مقاومت به کشورهای همسایه با الگوگیری از تفکر بسیجی مردم کشور ایران بوده است، افزود: روحیه بسیجی گسترش دهنده صلح و امنیت و خدمت رسانی همگانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از فعالیت گروه های جهادی حمایت می کند

مجلس از فعالیت گروه های جهادی حمایت می کند