مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 21:052022-11-19سياسي

اسناد باقی مانده از دوران دفاع مقدس از مؤثرترین مؤلفه های مدیریت دانش است


سردار ابوالفضل شکارچی اسناد دفاع مقدس را از ارزشمندترین اسنادی برشمرد که می تواند برای آیندگان مسیر را نشان دهد و اظهار کرد: این اسناد علاوه بر اینکه راه را به نسل های بعد نشان خواهند داد تجربیات را نیز منتقل خواهند کرد و این یکی از مؤثرترین مؤلفه های مدیریت دانش است.

- سردار ابوالفضل شکارچی اسناد دفاع مقدس را از ارزشمندترین اسنادی برشمرد که می تواند برای آیندگان مسیر را نشان دهد و اظهار کرد: این اسناد علاوه بر اینکه راه را به نسل های بعد نشان خواهند داد تجربیات را نیز منتقل خواهند کرد و این یکی از مؤثرترین مؤلفه های مدیریت دانش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح و معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز شنبه، 28 آبان از مخزن مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس بازدید کرد.

سردار ابوالفضل شکارچی پس از بازدید از مخزن مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به اینکه کارکنان این مرکز در راستای تحقق یکی از مهم ترین فرامین فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری یعنی حفظ و مستندسازی اسناد دوران دفاع مقدس گام برداشته اند، گفت: این کار عظیم هم حوصله، هم دقت، هم هنرمندی و هم انگیزه و کار جهادی می خواهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد باقی مانده از دوران دفاع مقدس از مؤثرترین مؤلفه های مدیریت دانش است

اسناد باقی مانده از دوران دفاع مقدس از مؤثرترین مؤلفه های مدیریت دانش است