مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 21:352022-11-19اقتصادي

برداشت 11 میلیاردی زعفران ارگانیک در گیلان + عکس


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گیلان، زعفران تولید شده در گیلان را کاملا ارگانیک و با ارزش غذایی بالایی دانست و گفت: زعفران برداشتی پیش بینی شده حدود 10 میلیارد و 700 میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، منوچهر پارسافر امروز در جمع خبرنگاران از شروع برداشت طلای سرخ در مناطق کوهستانی گیلان خبر داد و اظهار کرد: پیش بینی می شود 250 زعفران کار گیلانی امسال 195 کیلوگرم زعفران را از باغات خود برداشت کنند.

  وی، زعفران تولید شده در گیلان را کاملا ارگانیک و با ارزش غذایی بالایی دانست و افزود: زعفران برداشتی پیش بینی شده حدود 10 میلیارد و 700 میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به رتبه اول سیاهکل در کاشت زعفران گفت: گیلان 39 هکتار باغ زعفران دارد که شهرستان سیاهکل با 20 هکتار بیشترین سطح زیر کشت را به خود اختصاص داده است.

پارسافر با اشاره به اینکه زعفران در نقاط مختلفی از گیلان کشت می شود، گفت: در مناطق کوهستانی شهرهای رودبار، املش، رضوانشهر، فومن، تالش و صومعه سرا هم زعفران کشت می شود و در حال حاضر زعفران تولید شده گیلان به دلیل کیفیت بالای آن هر گرم 50 تا 70 هزار تومان خرید و فروش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 11 میلیاردی زعفران ارگانیک در گیلان + عکس

برداشت 11 میلیاردی زعفران ارگانیک در گیلان + عکس