مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 23:002022-11-19بين الملل

جهاد اسلامی: در برابر جنایت شهرک نشینان در الخلیل نباید سکوت کرد


سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در واکنش به یورش امروز نظامیان صهیونیست به شهر الخلیل گفت که جنایت و اقدامات تروریستی شهرک نشینان اشغالگر یهودی در الخلیل، - سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در واکنش به یورش امروز نظامیان صهیونیست به شهر الخلیل گفت که جنایت و اقدامات تروریستی شهرک نشینان اشغالگر یهودی در الخلیل، جنایتی است که به هیچ وجه نباید در برابر آن سکوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طارق عزالدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت که عربده کشی صهیونیست های اشغالگر کاملا برنامه ریزی شده و تحت حمایت نظامیان و دولت اشغالگر صهیونیستی انجام می گیرد.

عزالدین افزود که مسئولیت کامل آنچه در الخلیل اتفاق افتاد اعم از حمله به فلسطینیان و تعرض به حرم ابراهیمی و برگزاری مناسک تلمودی در داخل آن، متوجه رژیم صهیونیستی و سران جنایتکار آن است.

وی ساکنان کرانه باختری به ویژه مردم الخلیل را به خروج فوری و مقابله با شهرک نشینان جنایتکاری فراخواند که به ساکنان محله تل رمیده و باب الزاویه حمله ور شدند.

ده ها شهرک نشین اشغالگر یهودی شامگاه روز شنبه تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه باب الزاویه در شهر الخلیل یورش بردند.

اشغالگران اسراییلی به سمت فلسطینیانی که قصد مقابله با شهرک نشینان صهیونیست را داشتند، گاز اشک آور و گلوله های ساچمه ای شلیک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: در برابر جنایت شهرک نشینان در الخلیل نباید سکوت کرد

جهاد اسلامی: در برابر جنایت شهرک نشینان در الخلیل نباید سکوت کرد