مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 00:002022-11-19بين الملل

زمان پاسخ دندان شکن سوریه به حملات اسراییل فرا نرسیده است؟


تداوم حملات رژیم و گسترش آن به مناطق ساحلی این سئوال را در ذهن تحلیلگران و ناظران امور ایجاد کرده است که بالاخره دمشق چه زمانی پاسخ دندان شکنی به حملات رژیم صهیونیستی خواهد داد.

- خبرگزاری مهر -گروه بین الملل: رژیم صهیونیستی در ادامه حملات خود به سوریه، صبح روز شنبه 28 آبانماه 1401 مناطق مرکزی و ساحلی بندر بانیاس را هدف حمله قرار داده است.

خبرگزاری سانا به نقل از منابع نظامی آگاه گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی با پرواز بر فراز دریای مدیترانه، مناطق مرکزی و ساحلی سوریه را هدف حمله موشکی قرار دادند.

پدافند هوایی ارتش سوریه بسیاری از موشک های شلیک شده شده را رهگیری کرده، اما در پی این حمله 4 نظامی ارتش این کشور کشته و یک نظامی دیگر نیز زخمی شده و خسارت مادی نیز بر جای مانده است.

سه شنبه گذشته نیز اولگ یگوروف ، معاون مرکز روسی آشتی طرف های درگیر در سوریه (وابسته به وزارت دفاع روسیه) اعلام کرد که حداقل سه موشک از هشت موشک شلیک شده رژیم صهیونیستی به مناطقی در استان حمص، توسط سامانه های پدافند هوایی سوریه رهگیری و سرنگون شده است.

رژیم صهیونیستی در این حمله فرودگاه الشعیرات در استان حومه حمص را قرار داد که در پی آن 2 نظامی کشته شده و 3 نفر دیگر نیز زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان پاسخ دندان شکن سوریه به حملات اسراییل فرا نرسیده است؟

زمان پاسخ دندان شکن سوریه به حملات اسراییل فرا نرسیده است؟