مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 00:262022-11-19سياسي

روادید گروهی برای سفر گردشگران چینی به ایران لغو شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شنبه شب در حاشیه بازدید سفیر اقدامی مهم و ارزشمند است.

شالبافیان بیان کرد: پس از اعلام رسمی دولت چین به منظور لزوم معرفی یکی از شهرهای ایران به عنوان نماینده تمام شهرهای کشور به عنوان عضو ائتلاف ذکرشده، تقاضاهای زیادی از استان ها و شهرهای مختلف برای عضویت در ائتلاف شهرهای جاده ابریشم به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رسید.

وی گفت: تقریباً تمام استانداران و شهردارانی که شهر یا استانشان در مسیر جاده ابریشم قرار داشت، برنامه هایی برای میزبانی بیان کردند و طبیعتاً برای ما به عنوان وزارت میراث فرهنگی انتخاب بسیار دشوار بود.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: درنهایت، شهر سمنان به عنوان شهری که هم ظرفیت های گردشگری فراوان دارد و هم برنامه جامعی را به عنوان نماینده ایران در ائتلاف عضو شهرهای جاده ابریشم ارائه کرد، معرفی و انتخاب شد.

شالبافیان افزود: استان سمنان طولانی ترین مسیر جاده ابریشم را به خود اختصاص داده است و آثار تاریخی ثبت ملی شده این استان در کنار حداقل 6 اثر میراثی این استان که در سال آینده ثبت جهانی خواهد شد، یکی دیگر از ملاک های ما برای انتخاب این شهر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روادید گروهی برای سفر گردشگران چینی به ایران لغو شد

روادید گروهی برای سفر گردشگران چینی به ایران لغو شد