مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 06:502022-11-20دانش

مادامی که آموزش رایگان باشد، نه کنکور موفق عمل می کند و نه تاثیر سوابق تحصیلی


مدیر امور آموزش دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به رایگان بودن آموزش در کشور گفت: مادامی که آموزش رایگان به این شکل وجود داشته باشد و بودجه ای باشد که دانشجویان در دانشگاه هایی که اسم و رسم بهتری دارند، - مدیر امور آموزش دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به رایگان بودن آموزش در کشور گفت: مادامی که آموزش رایگان به این شکل وجود داشته باشد و بودجه ای باشد که دانشجویان در دانشگاه هایی که اسم و رسم بهتری دارند، به صورت رایگان تحصیل کنند، نه کنکور می تواند موفق عمل کند و نه تاثیر سوابق تحصیلی.

تنها راه این است که دانشگاه ها آموزش رایگان را کنار بگذارند.

این بدان معنا نیست که همه دانشگاه ها بصورت شهریه ­پرداز اداره شوند، بلکه بودجه ای برای ارائه خدمات آموزشی رایگان در دانشگاه ها وجود نداشته باشد.

دکتر کیوان نارویی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه با حذف کنکور موافقم هستم، اظهار کرد: در عین حال معتقدم حذف کنکور باید بر اساس یک سری اصول انجام گیرد.

به عنوان مثال برای درصدی که برای سابقه تحصیلی در نظر گرفته می ­شود، باید این نکته را مورد توجه قرار داد که آیا کیفیت آموزش و کیفیت مدارس با یکدیگر یکسان است؟ باید دید آیا مدارسی که در بهترین نقاط کشور قرار دارند با مدارسی که در شهرهای کوچک و روستاها قرار دارند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادامی که آموزش رایگان باشد، نه کنکور موفق عمل می کند و نه تاثیر سوابق تحصیلی

مادامی که آموزش رایگان باشد، نه کنکور موفق عمل می کند و نه تاثیر سوابق تحصیلی