مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 07:552022-11-20سياسي

بسیج نماد تفکر اسلامی، بصیرت انقلابی و جهاد مخلصانه در راه خدا


نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان گفت: بسیج نماد تفکر اسلامی، بصیرت انقلابی و جهاد مخلصانه در راه خدا و تلاش خالصانه در جهت خدمت به مردم است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان گفت: بسیج نماد تفکر اسلامی، بصیرت انقلابی و جهاد مخلصانه در راه خدا و تلاش خالصانه در جهت خدمت به مردم است.

آیت الله محامی در دیدار با ستاد اجرایی هفته بسیج در استان گفت: بسیج تنها یک سازمان نیست، بلکه یک فرهنگ است، اینکه انسان حق را بشناسید و انتخاب کند و در مسیر حق ثابت قدم بماند از ویژگی های بسیج است.

آیت الله محامی با تاکید بر جهاد مخلصانه بسیجیان، افزود: بسیج با تلاش مخلصانه در راستای خدمت به مردم، در عرصه های مختلفی همچون بحران ها و یا در فتنه ها خود را به خوبی نشان داده است.

وی با اشاره به الگو گرفتن از زندگی شهدا در خدمت به مردم، ادامه داد: تحقق ، تداوم، عزت، افتخار و استقلال کشور و نظام جمهوری اسلامی ما مدیون ایثار و جانفشانی شهدا، جانبازان، آزادگان و همراهی صبورانه خانواده های آنهاست و ما مدیون همه آنها هستیم .

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: اگر شاخصه بسیج و فرهنگ بسیجی را بصیرت انقلابی بدانیم باید جهاد تبیین که مقام معظم رهبری فرموده اند به صورت جدی دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج نماد تفکر اسلامی، بصیرت انقلابی و جهاد مخلصانه در راه خدا

بسیج نماد تفکر اسلامی، بصیرت انقلابی و جهاد مخلصانه در راه خدا