مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-20اقتصادي

ضامن کارمند برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی واحدهای روستایی حذف شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان تاکید کرد: ضامن کارمند برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی حذف و ضمانت «سفته زنجیری» جایگزین آن شد.

- خرم آباد- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان تاکید کرد: ضامن کارمند برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی حذف و ضمانت سفته زنجیری جایگزین آن شد.

پویا تابعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مقاوم سازی واحدهای مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در لرستان، اظهار داشت: حدود چهار هزار و 800 واحد در این شهرها مقاوم سازی شده است.

8700 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر مقاوم سازی شد وی، عنوان کرد: همچنین در قالب طرح مسکن مهر که در سنوات گذشته عملیاتی شده، سه هزار و 200 واحد در این شهرها مقاوم سازی شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بر اساس سامانه ای که وزارت راه و شهرسازی راه اندازی کرده، متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر ثبت نام کنند، افزود: در این راستا نیز محدودیتی نداریم.

تابعی با تاکید بر اینکه حدود هشت هزار و 700 واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان مقاوم سازی شده است، گفت: مقاوم سازی واحدهای مسکونی در این شهرها، متقاضی محور است و هر کسی که و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضامن کارمند برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی واحدهای روستایی حذف شد

ضامن کارمند برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی واحدهای روستایی حذف شد