مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-20سياسي

مرگ در نظر شهید حسن موحدی


شهید حسن موحدی در وصیت نامه اش نوشت: در حالتی این وصیت نامه را می نویسم که تصور می کنم که سند مرگ خود را امضاء می کنم اما نه مرگی همانند مرگ های دیگر که آخر و عاقبتش را فنا است با حالتی در این راه قدم بر می دارم که عاقبتش را نور و سعادت می بینم.

- حسن موحدی در 19 دی ماه 1345 در زیر سایه گنبد طلایی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) به دنیا آمد و سرانجام در 13 آبان 1362 در عملیات والفجر 4 به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم آرام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهید حسن موحدی در وصیت نامه اش نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم در حالتی این وصیت نامه را می نویسم که تصور می کنم که سند مرگ خود را امضاء می کنم اما نه مرگی همانند مرگ های دیگر که آخر و عاقبتش را فنا است با حالتی در این راه قدم بر می دارم که عاقبتش را نور و سعادت می بینم زندگی من و امثال من که برای اسلام هیچ گونه فایده و ثمری نداشته اگر خداوند قبول کند ان شاءالله مرگ من فوزی و پیروزی برای اسلام بیاورد.

یک وصیت به عموم مردم ایران دارم و آن این است که پشتیبان ولایت فقیه باشید.

هرگز این ریسمان الهی را رها نسازید که نابودی شما در گسسته شدن این ریسمان است از امر امام پیروی کنید وصیت دیگر اینکه از تمام دوستان و قوم و خویشان حلالیت می طلبم و از آن ها خواهش می کنم که اگر پیش امام رفتند از جانب من د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ در نظر شهید حسن موحدی

مرگ در نظر شهید حسن موحدی