مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-20اقتصادي

وجود 6 پروژه کتابخانه ای نیمه تمام در مناطق زلزله زده کرمانشاه


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از وجود 6 پروژه کتابخانه ای نیمه تمام در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

- معصومه حسنی خوانسار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات و برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در استان کرمانشاه، اظهار کرد در این هفته طرح ها و پویش هایی به صورت سراسری و استانی در راستای کمک به بالا بردن سرانه کتابخوانی انجام گرفته است.

وی افزود: پروژه های فرهنگی یکی از مهمترین مسائل مورد نظر در حوزه کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه است که تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی تاکنون به علت کمبود اعتبار وقفه های بسیاری را داشته است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به نیاز به تامین اعتباری 65 تا 70 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی، تصریح کرد: این پروژه که در سفر چندماه پیش رییس جمهور به استان حدود 30 میلیارد تومان اعتبار خواهد داشت طبق برآورد مجری طرح اتمام آن 65 تا 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته تا طی 2 سال آینده به بهره برداری برسد.

خوانسار با اشاره به سایر پروژه های حوزه کتابخانه ها در استان کرمانشاه به ویژه در مناطق زلزه زده، خاطرنشان کرد: در زلزله سال 1396 تعداد 6 کتابخانه در شهرستان های ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب، قصرشیرین و شهر کوزران آسیب دیدند که از این تعداد 2 کتابخانه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 6 پروژه کتابخانه ای نیمه تمام در مناطق زلزله زده کرمانشاه

وجود 6 پروژه کتابخانه ای نیمه تمام در مناطق زلزله زده کرمانشاه