مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-20سياسي

برگزاری 6 کرسی آزاداندیشی در 3 هفته اخیر در دانشگاه تهران


معاون فرهنگی دانشگاه تهران با بیان این مطلب که طی 3 هفته گذشته، حداقل 6 کرسی آزاداندیشی برگزار شده است، گفت:حتی یک دانشجو به دلیل بیان مواضع خود یک تذکر یا اخطاری دریافت نکرده است.

- هادی بهرامی احسان در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره وضعیت برگزاری کرسی های آزاداندیشی با توجه به وقایع اخیر در دانشگاه ها اظهار کرد: کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه تهران نه فقط در رویدادهای اخیر بلکه پیش از آن آغاز شده بود.

دانشگاه تهران این اعتقاد را دارد که توسعه در چارچوب گفتگو امکان پذیر است .

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران افزود: اگر در محیط دانشگاهی تبادل علم، دانش، سیاست و معرفت اتفاق نیفتد، جای دیگر انتظار نمی شود داشت که رخ دهد.

وی ضمن بیان این مطلب که طی 3 هفته گذشته، حداقل 6 کرسی آزاداندیشی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: خانه گفتگوی دانشگاه در هفته های اخیر، نشست های متعددی را درباره زن، زندگی و آزادی برگزار شده است.

تلاش ما این است در این نشست ها، مسائلی که دانشجویان درباره آن مساله، سوالات و ابهاماتی دارند، برگزار کنیم و در این نشست ها هم دانشجویان و کارشناسان آمدند و اظهار نظرهای مختلفی مطرح شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: به طور مثال کرسی آزاداندیشی با موضوع دانشگاه و سبک زندگی دانشجویی ، کرسی بررسی زیست بوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 6 کرسی آزاداندیشی در 3 هفته اخیر در دانشگاه تهران

برگزاری 6 کرسی آزاداندیشی در 3 هفته اخیر در دانشگاه تهران