مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 08:502022-11-20سياسي

کتابخانه «اندیشه سپید»دنیای واقعی را برای افراد روشندل ملموس می کند


فرماندار زنجان با تاکید بر اطلاع رسانی های عمومی از فعالیت کتابخانه های تخصصی نظیر «اندیشه سپید» در زنجان گفت: اینگونه کتابخانه های تخصصی می توانند دنیای واقعی را برای افراد روشندل ملموس کرده و ظلمات را تبدیل به نور کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری زنجان، پرویز خالقی فرماندار زنجان در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی اندیشه سپید با اشاره به نقش مثبت و تاثیرگذار کتابخانه ها در تعالی فرهنگ کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از مهمترین شاخصه های توسعه فکری جامعه، اظهار کرد: کتابخانه ها مامنی برای فرهیختگان و جویندگان علم و دانش در جای جای میهن اسلامی هستند.

فرماندار زنجان ضمن قدردانی از خدمات ارزنده متولیان کتابخانه عمومی اندیشه سپید زنجان گفت: اینگونه کتابخانه های تخصصی می توانند دنیای واقعی را برای افراد روشندل ملموس کرده و ظلمات را تبدیل به نور کنند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی های عمومی از فعالیت کتابخانه های تخصصی نظیر اندیشه سپید در زنجان، ادامه داد: نتایج فعالیت های این چنینی رضایت خداوند را به ثمر خواهد نشاند، چراکه روشندلان را با نعمات الهی آشناتر ساخته و اشتیاق را در وجودشان شعله ورتر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه «اندیشه سپید»دنیای واقعی را برای افراد روشندل ملموس می کند

کتابخانه «اندیشه سپید»دنیای واقعی را برای افراد روشندل ملموس می کند