مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-20بين الملل

کابوس موشک های ایران چیزی نیست که مقامات آمریکا بتوانند انکار کنند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سابرینا سینگ معاون سخنگوی پنتاگون در کنفرانس خبری و در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره ارزیابی پنتاگون از ادعای ایران درباره ساخت موشک مافوق صوت گفت: - وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نسبت به صحت ادعای دستیابی ایران به موشک مافوق صوت ابراز تردید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سابرینا سینگ معاون سخنگوی پنتاگون در کنفرانس خبری و در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره ارزیابی پنتاگون از ادعای ایران درباره ساخت موشک مافوق صوت گفت: گزارش های جمهوری اسلامی در مورد ادعای دستیابی ایران به موشک های مافوق صوت را دیده ایم، اما نسبت به درستی این گزارش ها تردید داریم.

او افزود: من از صحبت در مورد اطلاعات و ارزیابی های خود در این باره خودداری می کنم، اما پنتاگون به رصد دقیق هرگونه توسعه یا تکثیر فناوری پیشرفته که از ایران در مورد سیستم های موشکی گزارش می شود، ادامه خواهد داد.

سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران اخیرا خبر از ساخت موشک مافوق صوت (هایپرسونیک) داد که قادر است به همه سامانه های دفاعی نفوذ کند و برای مقابله با سپر پدافند هوایی ساخته شده است.

معاون سخنگوی پنتاگون درباره حمله پهپادی به یک کشتی تجاری در دریای عمان نیز خاطرنشان کرد: ما مطمئن هستیم که ایران این حمله را با استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابوس موشک های ایران چیزی نیست که مقامات آمریکا بتوانند انکار کنند

کابوس موشک های ایران چیزی نیست که مقامات آمریکا بتوانند انکار کنند