مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-20اقتصادي

قطب انیمیشن کشور روی هواست!


در سال 1388 پروژه ملی شهرک سینمایی برای ایجاد قطب انیمیشن کشور در همدان مصوب شد در حالیکه اجرای این طرح بنا به دلایلی متوقف شد.

- در 26 خردادماه سال 94 نیز مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در جمع خبرنگاران، از قطب شدن سینمای جوان همدان در حوزه سینمای انیمیشن خبر داد و گفت: انجمن سینمای جوانان استان همدان قطب سینمای انیمیشن می شود.

فرید فرخنده کیش اظهار کرد: علاوه بر مهیا کردن امکانات تولید، به دنبال تأسیس و راه اندازی قطب سینمای انیمیشن در انجمن سینمای جوانان همدان هستیم تا فارغ التحصیلان این حوزه با دریافت آموزش های لازم در دانشکده ها بتوانند روند تولید را در این مجموعه ادامه دهند.

در آبان ماه سال 97 نیز نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با رسانه ها، گفت: ایجاد شهرک سینمایی همدان را به قطب انیمیشن کشور تبدیل می کند.

حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه در سال 1388 پروژه ملی شهرک سینمایی برای ایجاد قطب انیمیشن کشور در همدان مصوب شد، تصریح کرد: اجرای این طرح بنا به دلایلی متوقف شده بود که طی پیگیری و مکاتبه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این پروژه ارزشمند ملی احیاء شده و باید عملیات اجرایی آن تسریع شود.

در مهرماه سال 99 نیز حجت الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در گفت وگو با یکی از رسانه های استان، با بیان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطب انیمیشن کشور روی هواست!

قطب انیمیشن کشور روی هواست!