مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-20سياسي

50 زندانی جرائم غیرعمد درفارس آزاد می شوند


رییس سازمان بسیج حقوقدانان فارس اعلام کرد که 50 زندانی جرائم غیرعمد در هفته بسیج توسط این سازمان از زندان های استان آزاد می شوند.

- روح الله مهبودی یکشنبه 29 آبان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج، بیان کرد: سازمان بسیج حقوقدانان مجموعه ای فراگیر و پویا و متشکل از حقوقدانان انقلابی و داوطلب به حضور در عرصه های مورد نیاز است.

او با بیان اینکه جامعه مخاطب این سازمان، گستره ای از قضات، وکلا، سردفتران، مدیران حقوقی، دانشجویان و اساتید دانش آموخته حقوق هستند، گفت: خدماتی که در این سازمان ارائه می شود، مردم شمول است.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان فارس همچنین مهمترین اهداف این سازمان را تحول در نظام حقوقی و قانونی مورد نیاز، کمک به کارآمدی نظام و رفع نیازهای اساسی جامعه حقوقی کشور ذکر و خاطرنشان کرد: برنامه های متنوعی در هفته بسیج ترسیم شده که اجرایی می شود.

مهبودی ادامه داد: طی یکی دو سال اخیر این سازمان با کمک ریاست دادگستری استان و نهادهای مرتبط و حمایت مستمر فرمانده سپاه فجر فارس مبادرت به آزادی 1616 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های فارس کرده است.

او با بیان اینکه فارس در این باره سرآمد و استان اول کشور است، عنوان کرد: فاصله فارس با استان دوم در این خصوص جمعیتی 700 نفره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 زندانی جرائم غیرعمد درفارس آزاد می شوند

50 زندانی جرائم غیرعمد درفارس آزاد می شوند